Stabilumas ir augimas su „Google Ads” | PRAKTINĖ SESIJA | Gruodžio 15 d.
Stabilumas ir augimas su „Google Ads”.
Praktinė sesija. Lektorius: Romuald Nareiko
Jei įprastai siekiame verslo augimo, tai šiomis dienomis net išlaikyti stabilumą ilguoju laikotarpiu jau yra puikus rezultatas. Štai praktinė tiesa: skaitmeninėje rinkodaroje yra bent keletas priemonių, kurias taikant nuolat ir nuosekliai, galima užtikrinti stabilesnius verslo rezultatus. Viena iš jų, „Google Ads”, padedanti tiek tapti, tiek ir išlikti matomu jūsų tikslinei auditorijai ir patraukti jos dėmesį – su sąlyga, kad taikysite apgalvotus ir įvertintus sprendimus. Paskutiniųjų šiemet „Auk su Google” mokymų metu turėsite galimybę atnaujinti žinias, pasitikrinti bei užpildyti spragas, ir stabiliau žengti į naujuosius metus.
Šių praktinių mokymų metu, nepalikdami savo kompiuterio, sužinosite:
– Kaip užsiregistruoti „Google Ads” reklamos platformoje
– Kaip paleisti pirmąją reklaminę kampaniją
– Kaip užtikrinti, kad ji būtų ne tik aktyvi, bet ir efektyvi
Kam skirti mokymai? Visiems, pradedantiems ar auginantiems savo verslą bei esantiems ar siekiantiems būti atsakingais už įmonės skaitmeninę ir strateginę rinkodarą bei prekybą.
Apie lektorių: Romuald Nareiko yra UAB „Digital Academy“ verslo partneris ir lektorius, UAB „Delfi“ skaitmeninės rinkodaros skyriaus vadovas, Google sertifikuotas lektorius. Romuald mokymus apie “Google Ads” ir „Google Analytics“ veda nuo 2013 metų. Nuo pat karjeros pradžios dirba išskirtinai tik su „Google“ produktais ir kitais skaitmeninės rinkodaros įrankiais – per tą laikotarpį jis paleido tūkstančius „Google Ads“ reklaminių kampanijų, išanalizavo šimtus „Google Analytics“ paskyrų.
Data ir laikas: Gruodžio 15 d. 16:00 – 19:00
Renginio formatas: internetu (online)
Užsiregistravus, prisijungimus prie transliacijų el. paštu atsiųsime artėjant renginio datai.