Spalio 6 d. | Augimas per elektroninę prekybą: Pasiruošk, Nusitaikyk, Pataikyk | Daugiakanalė rinkodara ir komunikacija

daugiakanale rinkodara

Prekyba internetu karantino metu vieniems verslams padėjo išgyventi, kitiems – kilti aukštyn. Šis, artėjantis ruduo žada naujus iššūkius ir galimybes. Elektroninė prekyba jau tapo tradicine aikštele, tad į ją nepakanka išbėgti. Sėkmė ir tritaškiai priklausys tiems, kurie orientuojasi ir veikia greitai, tiksliai, užtikrintai.

Didžiosios sezono rungtynės – Juodasis penktadienis – vyks tuo pačiu laiku, kaip ir kasmet (ir kaip visad – per anksti). Taigi, jei ketini išlaikyti greitį ir pelnyti sėkmę, pats metas joms ruoštis iš anksto.
Trys „Auk su Google“ ketvirtadieniai taps tavo treniruočių programa, vedama skaitmeninės rinkodaros eksperto Pauliaus Milišausko.
Daugiakanalė rinkodara ir komunikacija

Apšilus per naujienlaiškių rinkodarą, teks pasitikrinti savo ribas ir jas peržengti. Daugiau nei pastarųjų metų tendencija, daugiakanališkumas (omnichanneling) neretai susijęs su tuo, kodėl vieniems verslams sekasi labiau, nei kitiems. Taigi, gebėjimas meistriškai suplanuoti ir valdyti keletą kanalų lems tavo verslo efektyvumą ne tik vieno kėlinio, bet ir visų rungtynių metu. Ši, antroji valandos trukmės paskaita ir klausimų-atsakymų sesija padės greičiau orientuotis ir daryti taiklius pasirinkimus.

Vietų skaičius ribotas.

Renginio formatas: internetu (online)

Renginio data: Spalio 6 d. 13:00 – 14:00

Kam skirti mokymai? Visiems, pradedantiems ar auginantiems savo verslą bei esantiems ar siekiantiems būti atsakingais už įmonės skaitmeninę ir strateginę rinkodarą bei prekybą.
Piniginis mokestis renginiui netaikomas.