Kaip išlaikyti verslo greitį internetu? | Lapkričio 28 d. – Gruodžio 2 d.

auk su google

„(Už)Auk su Google per savaitę” mokymų ciklas grįžta!

Kaip išlaikyti verslo greitį internetu?

Kai rudeniškos oro sąlygos pranašauja slidų kelią, o rinkos sąlygos – neapibrėžtumą, tenka tvirčiau įsikibti į verslo vairą. Nepaslysti, nepaklysti, ir išlaikyti tinkamą greitį judant link verslo tikslų geriausiai pavyks tiems, kurie nepasiduos nerimui, adekvačiai vertins situaciją, ir bus atidūs galimybėms. Kviečiame prisijungti prie rudeninės verslo stiprinimo savaitės internetu, kuri padės susitelkti į čia ir dabar. Penkios paskaitos – 5 sritys – kurioms skyrę papildomą dėmesį, visai kaip kelyje, valdysite rizikas. Važiuojam?

Visos savaitės metu ekspertai-praktikai dalinsis svarbiausiomis žiniomis ir patarimais.

Kam skirti mokymai? Visiems, pradedantiems ar auginantiems savo verslą bei esantiems ar siekiantiems būti atsakingais už įmonės skaitmeninę ir strateginę rinkodarą bei prekybą.

Data ir laikas:  Lapkričio 28 – Gruodžio 2 d., 16:00 – 17:00

Renginio formatas: internetu (online)
Užsiregistravus, prisijungimus prie transliacijų atsiųsime artėjant renginio datai.

Piniginis mokestis mokymams netaikomas.

 

PROGRAMA

Lapkričio 28 d.  16:00-17:00 

Apvažiuok kliūtis, nepraleisk galimybių: skaitmeninės rinkodaros tendencijos

Paulius Milišauskas, „Omnisend” klientų aptarnavimo skyriaus vadovas, „Digital Academy” ir „Auk su Google” lektorius

Paskaitos metu sužinosite:

– Kaip keičiasi vartotojų įpročiai internete
– Į kokias skaitmeninės rinkodaros tendencijas atsižvelgti
– Kokia yra gerosios tendencijų taikymo praktikos pavyzdžiai

 

Lapkričio 29 d.  16:00-17:00

Artimosios, tolimosios, rūko žibintai: pagerink rinkos matomumą tau pasiekiamais įrankiais

Igoris Voičenica, „Digital Academy” ir „Auk su Google” programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas ir strategas, „Ordoline” tarptautinės rinkodaros vadovas

Paskaitos metu sužinosite:
– Kur surasti ir kaip atsirinkti tinkamus rinkos analizės įrankius
– Kaip taikyti įrankius siekiant užtikrinti būtiniausias įžvalgas
– Kokiais principais vadovautis analizuojant duomenis


Lapkričio 30 d. 16:00-17:00

Išlik aiškiai matomas – ko reikia, kad klientai jus matytų ir atskirtų?

Mantas Povelauskas, „Httpool” „Facebook” produkto vadovas Baltijos šalims, „Digital Academy” ir „Auk su Google” programos lektorius, skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas

Paskaitos metu sužinosite:
– Kaip tapti ir išlikti matomu tikslinei auditorijai
– Kaip nepaklysti įrankių gausoje nuo reklamos iki žinučių socialiniuose tinkluose
– Kaip suformuoti tinkamą įrankių paketą

Gruodžio 1 d. 16:00-17:00

Perjunk pavarą laiku: kada didinti verslo greitį ir kada – pristabdyti?

Rytis Meškauskas, „Nord Security” Chief Revenue Officer, „Digital Academy” lektorius

Paskaitos metu sužinosite:
– Kaip analitinius duomenis paversti įžvalgomis dėl verslo augimo
– Kaip duomenų gausoje perskaityti signalus apie galimybes didinti pardavimų apimtis
– Kokiais atvejais aktualu užtikrinti stabilumą, ir kada – imtis plėtros


Gruodžio 2 d. 16:00-17:00

Nuo mechaninės prie automatinės: valdyk savo verslą internetu paprasčiau ir patogiau

Paulius Krikštaponis, duomenų analitikas, „Digital Academy” lektorius

Paskaitos metu sužinosite:
– Kaip greičiau apdoroti ir analizuoti duomenis
– Kokie yra galimi automatizavimo sprendimai
– Praktinius patarimus, aktualius verslui, nepriklausomai nuo verslo dydžio