Stabilumas ir augimas su „Google Ads” | PASKAITA | Gruodžio 13 d.

„Auk su Google”: Stabilumas ir augimas su „Google Ads”

Paskaita. Lektorius: Romuald Nareiko

Jei įprastai siekiame verslo augimo, tai šiomis dienomis net išlaikyti stabilumą ilguoju laikotarpiu jau yra puikus rezultatas. Štai praktinė tiesa: skaitmeninėje rinkodaroje yra bent keletas priemonių, kurias taikant nuolat ir nuosekliai, galima užtikrinti stabilesnius verslo rezultatus. Viena iš jų, „Google Ads”, padedanti tiek tapti, tiek ir išlikti matomu jūsų tikslinei auditorijai ir patraukti jos dėmesį – su sąlyga, kad taikysite apgalvotus ir įvertintus sprendimus. Paskutiniųjų šiemet „Auk su Google” mokymų metu turėsite galimybę atnaujinti žinias, pasitikrinti bei užpildyti spragas, ir stabiliau žengti į naujuosius metus.

Paskaitos metu sužinosite:

– Kokios šiandien yra Google reklamos platformos galimybės
– Kokius pagrindinius reklamos formatus galite rinktis
– Kokia yra šių formatų specifika ir kaip juos galite taikyti

Kam skirti mokymai? Visiems, pradedantiems ar auginantiems savo verslą bei esantiems ar siekiantiems būti atsakingais už įmonės skaitmeninę ir strateginę rinkodarą bei prekybą.

Apie lektorių: Romuald Nareiko yra UAB „Digital Academy“ verslo partneris ir lektorius, UAB „Delfi“ skaitmeninės rinkodaros skyriaus vadovas, Google sertifikuotas lektorius. Romuald mokymus apie “Google Ads” ir „Google Analytics“ veda nuo 2013 metų. Nuo pat karjeros pradžios dirba išskirtinai tik su „Google“ produktais ir kitais skaitmeninės rinkodaros įrankiais – per tą laikotarpį jis paleido tūkstančius „Google Ads“ reklaminių kampanijų, išanalizavo šimtus „Google Analytics“ paskyrų.

Data ir laikas:  Gruodžio 13 d. 16:00 – 17:00

Renginio formatas: internetu (online)
Užsiregistravus, prisijungimus prie mokymų el. paštu atsiųsime artėjant renginio datai.

Piniginis mokestis mokymams netaikomas.